۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۷:۰۲

عضو شورای شهر شیروان:

روز خبرنگار موعد باور قلم و پاسداشت آگاهی است

روز خبرنگار موعد باور قلم و پاسداشت آگاهی است

شیروان- عضو شورای شهر شیروان از روز خبرنگار به عنوان روز پاسداشت قلم و آگاهی یاد کرد و خواستار پاسخ گویی و تعامل بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان با اصحاب رسانه و مطبوعات شد.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار و تبریک هفدهم مرداد گفت: روز خبرنگار روز باور قلم و پاسداشت کسانی است که وجودشان وقف بیدارگری و آگاهی بخشی به جامعه شده است و همراهی افکار عمومی را سرمایه بزرگ زندگی خویش می دانند.

وی با ستودن رسالت بزرگ خبرنگاران آنان را صبوران آگاه دانست و افزود: خبرنگاران به رغم برخی ناملایمات و نامهربانی های بزرگ هیچ گاه از رسالت اصلی شان که روشنگری و اصلاح جامعه است غفلت نکرده اند و با صبوری فراوان، در این راه روشن شان پای پیش نهاده اند.

عضو گروه مشاوران استاندار خراسان شمالی همراهی و سعه صدر بیشتر مسئولان با خبرنگاران را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: خبرنگار کسی است که پیش و بیش از دیگران به تنگناها و داشته ها اشراف دارد و باید بتواند آزادنه و بی دغدغه آنچه خیر و صلاح جامعه است را بنویسد و این مهم مستلزم سعه صدر و همراهی مسئولان با خبرنگاران است.

حسین پور مدیر گریزان از خبر و خبرنگاران را ناتوان ترین مدیر در عرصه کاری دانست و یادآور شد: مدیری که در بر خبرنگار نمی گشاید و از خبر گریزان است قطعا در حوزه کاری هم ناتوان است چرا که امروز نادیده انگاشتن رکن چهارم دموکراسی عقب ماندگی بزرگی است و چنین مدیرانی با اصول اولیه مدیریت بیگانه هستند.

وی شتاب بخشی به توسعه و سالم سازی جامعه را ثمره شیرین تعامل با اصحاب رسانه دانست و گفت: اگر بخواهیم نابسامانی ها و تخلف و خطا در بین مردم و مدیران کم شود باید اجازه دهیم خبرنگاران بی پروا بنویسند و قطعا در چنین فضایی که خبر و خبرنگار نقش پر رنگی دارند شاهد شتاب بخشی به توسعه و سالم سازی جامعه خواهیم بود.

کد خبر 2878332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha